Opis vadb

  • BeFit

BeFit je kombinacija različnih zvrsti aerobnih vadb, s katero naše telo postopoma postaja bolj pripravljeno, ali boljše rečeno fit. Z dodatkom prilagojenih vaj postajamo vse močnejši in kaj kmalu zmoremo in želimo še več. Z BeFit vadbo pridobivamo kondicijo, telo postane bolj napeto, saj mišice dobijo večji tonus. Preprosto se bolje počutimo v svoji koži.

fitness-aerobics-warm-up-class-3635x2204

  • BOOM PUMP

Boom pump je vadba z utežmi primerna tako za moške kot ženske, s katero pridobimo večjo fizično moč in tako lažje premagujemo vsakodnevne napore. Redno obiskovanje vadbe našemu telesu omogoča pospešeno porabo kalorij in zmanjšanje maščobnih blazinic na neželenih mestih. S postopnim povečevanjem teže tako dosegamo vedno boljše rezultate ter napeto in čvrsto telo.

  • Fit Boom

FitBoom je vadba, pri kateri začetnemu ogrevalnemu delu sledi osrednji del treninga z izmenjujočo visoko ter nizko intenzivnostjo, s kombinacijo vaj za krepitev celotnega telesa in se izvaja po sestavljenem programu, ki pa ga postopoma nadgrajujemo in tako zmoremo vedno več. Takšen način vadbe poskrbi za pospešitev presnove in povečano porabo maščob že med samo vadbo, kakor tudi po njej. Ko telo že miruje, porablja več kalorij. Povečuje vzdržljivost, telesno pripravljenost, moč in hitrost ter ohranja mišično maso.

  • PILATES

Pilates, vadba za dušo in telo poskrbi, da vaše telo postane gibljivo in močno. Pomaga pri izboljšanju telesne drže, zmanjša ali celo odpravi bolečnine v hrbtenici, telesu daje moč za premagovanje vsakdanjih naporov, izboljšuje kontrolo telesa, izboljšuje težave z inkontinenco. To je le peščica razlogov, zakaj redno obiskovati pilates vadbo. Če si boste dali priložnost, vam bomo dokazali, da zmore vse to in še veliko več.

  • TNZ (trebuh, noge, zadnjica)Fitness_located_step_447995

Ena najpopularnejših skupinskih vadb, se osredotoča na najbolj kritične predele našega telesa; trebuh, noge in zadnjico. V osrednjem delu s pomočjo vadbene stopničke (stepa), izvedemo nezahtevno koreografijo, kateremu pa sledijo vaje za okrepitev mišic omenjenih predelov telesa.

  • BOOT CAMP

Ime izhaja iz podobnosti vojaškemu načinu treniranja. Raznolik krožni trening, pri katerem obremenimo celotno telo, je prilagojen sposobnostim vsakega posameznika. Boot camp je primeren tako za začetnike, kot tudi za bolj izkušene ter pripravljene vadeče. S širokim spektrom vaj, kot so tek, poskoki, lastna teža, vaje s kettlebelli in ostalimi rekviziti, dosežemo odlične rezultate pri koordinaciji, moči, vzdržljivosti ter eksplozivnosti.

  • ZUMBAzumba

Popularna in dinamična plesna zvrst skupinske vadbe, ki se izvaja ob energičnih latinsko-ameriških ritmih. Zumba poskrbi za aktivacijo in oblikovanje celotnega telesa, na kar pa ob razgretem gibanju popolnoma pozabimo. S principi intervalnega treninga, povečuje porabo kalorij, izgorevanje maščob ter oblikovanje mišic.

  • PLESNI TEČAJI ZA ODRASLE V PARU

Zazibaj svojega izbranca v svet neskončnih ritmov, kjer se prepletajo gibi, čustva in dovršenost. Naj vama standardni in latinsko-ameriški plesi prinesejo obilico zabave, razširijo obzorja ter popeljejo do novega znanja v uri, ki je namenjena samo vama.

  • OSEBNO TRENERSTVOpersonal-trainer-client-4863385-3300x2200-1280x960

Trening z osebnim trenerjem se izvaja individualno in je prilagojen izključno željam in potrebam vadečega, za kar najbolj optimalno oblikovanje postave. Osebni trening ponuja odlično pot do zastavljenih ciljev, saj trener ves čas spremlja in skrbi za napredek vadečega.