Opis vadb

  • ZLATA LETA

Vadba primerna za vadeče v čudovitih zlatih letih (50+). Naj se vaš dan prične z vadbo v prijetni družbi, z energijo navdan. Vadba krepi imunski sistem in poveča telesno pripravljenost, kar nam olajša vsakodnevne napore. Z redno jutranjo vadbo, se boste počutili fit, polni energije, vaše telo bo bolj gibljivo in na splošno močnejše, kar vas pripelje do boljšega počutja. Po ogrevalnem delu, sledi kombinacija vaj klasične aerobne vadbe z vajami za moč, vzdržljivost, ravnotežje in gibljivost.

  • FIT V NOV DAN

Jutranja vadba, ki vas bo dodobra prebudila, navdala z energijo ter močjo za premagovanje vsakodnevnih naporov. Telo se bo dodatno napolnilo s kisikom, dodobra okrepilo in tako boste zakorakali fit v nov dan. Občutek, da ste že zjutraj storili nekaj kvalitetnega zase, vas bo spremljal čez celoten dan.

  • AERO MIXfitness-aerobics-warm-up-class-3635x2204

Aero mix je kombinacija različnih zvrsti aerobnih vadb, s katero naše telo postopoma postaja bolj pripravljeno, ali boljše rečeno fit. Z dodatkom prilagojenih vaj postajamo vse močnejši in kaj kmalu zmoremo in želimo še več. Z aero mix vadbo pridobivamo kondicijo, telo postane bolj napeto, saj mišice dobijo večji tonus. Preprosto se bolje počutimo v svoji koži.

  • PILATES

Pilates, vadba za dušo in telo poskrbi, da vaše telo postane gibljivo in močno. Pomaga pri izboljšanju telesne drže, zmanjša ali celo odpravi bolečnine v hrbtenici, telesu daje moč za premagovanje vsakdanjih naporov, izboljšuje kontrolo telesa, izboljšuje težave z inkontinenco. To je le peščica razlogov, zakaj redno obiskovati pilates vadbo. Če si boste dali priložnost, vam bomo dokazali, da zmore vse to in še veliko več.

  • TNZ (trebuh, noge, zadnjica)Fitness_located_step_447995

Ena najpopularnejših skupinskih vadb, se osredotoča na najbolj kritične predele našega telesa; trebuh, noge in zadnjico. V osrednjem delu s pomočjo vadbene stopničke (stepa), izvedemo nezahtevno koreografijo, kateremu pa sledijo vaje za okrepitev mišic omenjenih predelov telesa.

  • TNZ SHAPE

Je osnovna oblika TNZ vadbe z nekoliko več poudarka na krepljenju mišic, pri čemer si pomagamo z različnimi rekviziti kot so žoge, uteži, elastike….

  • INTERVAL BURN

Intervalna aerobna vadba, pri kateri začetnemu ogrevalnemu delu, sledi osrednji del treninga z izmenjujočo visoko ter nizko intenzivnostjo, s kombinacijo vaj za krepitev celotnega telesa. Takšen način vadbe poskrbi za pospešitev presnove in povečano porabo maščob že med samo vadbo, kakor tudi po njej. Ko telo že miruje, porablja več kalorij. Povečuje vzdržljivost, telesno pripravljenost, moč in hitrost ter ohranja mišično maso.

  • ZUMBAzumba

Popularna in dinamična plesna zvrst skupinske vadbe, ki se izvaja ob energičnih latinsko-ameriških ritmih. Zumba poskrbi za aktivacijo in oblikovanje celotnega telesa, na kar pa ob razgretem gibanju popolnoma pozabimo. S principi intervalnega treninga, povečuje porabo kalorij, izgorevanje maščob ter oblikovanje mišic.

  • BOOT CAMP

Ime izhaja iz podobnosti vojaškemu načinu treniranja. Raznolik krožni trening, pri katerem obremenimo celotno telo, je prilagojen sposobnostim vsakega posameznika. Boot camp je primeren tako za začetnike, kot tudi za bolj izkušene ter pripravljene vadeče. S širokim spektrom vaj, kot so tek, poskoki, lastna teža, vaje s kettlebelli in ostalimi rekviziti, dosežemo odlične rezultate pri koordinaciji, moči, vzdržljivosti ter eksplozivnosti.

  • PLESNI TEČAJI ZA ODRASLE V PARU

Zazibaj svojega izbranca v svet neskončnih ritmov, kjer se prepletajo gibi, čustva in dovršenost. Naj vama standardni in latinsko-ameriški plesi prinesejo obilico zabave, razširijo obzorja ter popeljejo do novega znanja v uri, ki je namenjena samo vama.

  • OSEBNO TRENERSTVOpersonal-trainer-client-4863385-3300x2200-1280x960

Trening z osebnim trenerjem se izvaja individualno in je prilagojen izključno željam in potrebam vadečega, za kar najbolj optimalno oblikovanje postave. Osebni trening ponuja odlično pot do zastavljenih ciljev, saj trener ves čas spremlja in skrbi za napredek vadečega.